Doceniamy mniejsze marki odzieżowe

Rynek odzieżowy zmienia się z roku na rok bardzo dynamicznie i dziś znacznie chętniej sięgamy po produkty tworzone lokalnie, przez naszych polskich producentów, a coraz szybciej odchodzimy od kupowania w markach zagranicznych, nastawionych jedynie na czysty zysk na naszym rynku.

Rynek odzieżowy zmienia się z roku na rok bardzo dynamicznie i dziś znacznie chętniej sięgamy po produkty tworzone lokalnie, przez naszych polskich producentów, a coraz szybciej odchodzimy od kupowania w markach zagranicznych, nastawionych jedynie na czysty zysk na naszym rynku. Zmiana pokoleniowa przyniosła również zmianę mentalności i sposobu kupowania niemal wszystkiego, również odzieży. Cenimy to co nasze, chcemy wspierać nasz rodzimy biznes, a także doceniamy fair trade i zasady, którymi dana marka się kieruje. Zmieniło się jeszcze coś. Znacznie chętniej kupujemy przez Internet.

Zakupy odzieży przez Internet – chwilowy trend?

Ostatnimi czasy zmieniło się bardzo wiele w kwestii zakupów przez internet. Coraz więcej marek decyduje się na otworzenie swoich sklepów internetowych, a bardzo wiele z nich uczyniło z tej formy sprzedaży swoje główne źródło przychodu. Podobnie dzieje się również w branży odzieżowej, która musiała jednak dostosować swoje zasady funkcjonowania do tak dynamicznie zmieniającego się rynku. Bardzo często objawia się to tym, że w sklepach internetowych mamy bardzo długi czas na zwrot zakupionych produktów, a również sama wysyłka często jest darmowa. Sprawia to, że spora grupa dotąd nieprzekonanych konsumentów decyduje się na zakupy internetowe.

Damski butik z polskimi korzeniami

Świetnym przykładem młodej polskiej, dynamicznie rozwijającej się marki odzieżowej jest Marisol. Marisol to butik z odzieżą damską z polskimi korzeniami, która stawia na najwyższej jakości materiały oraz perfekcyjne wykonanie odzieży z nich. Marisol oferuje swoją własną wizję mody, opartą o klasyczne kroje odzieży, modne i niepowtarzalne elementy z popularnych materiałów. Jej znakiem rozpoznawczym jest doskonałe wykonanie całego asortymentu oraz dbałość o najmniejsze nawet detale. Całość szyta jest w polskich szwalniach, a zatem kupując produkty tej marki wspieramy również lokalny, polski biznes. Coroczne serie jej produktów zaskakują bardzo wiele osób, a dzięki dynamicznym Social Mediom marka utrzymuje znakomity kontakt ze swoimi klientkami.